O METODĚ TEDDY EDDIE
NAŠE ŠKOLA NABÍZÍ
Kurz Teddy Eddie START
- Pro děti ve věku 2-3 roky; hodina trvá 2x25 nebo 1x40 minut každý týden
- Děti se naučí reagovat na anglické pokyny a seznámí se se svými prvními větami, s písničkami a pohádkami v cizím jazyce. Hlavním cílem této úrovně je však vštípit vašemu dítěti lásku k anglickému jazyku!
Kurz Teddy Eddie STANDARD
- Pro děti ve věku 4-5 let; hodina trvá 2 x 35 minut každý týden
- Děti se během kurzu naučí několik set slovíček ve větách a kontextech.
- Malí účastníci kurzů začnou vést své první konverzace v angličtině. Budou hrát scénky, pohádky a hry, které vyžadují použití cizího jazyka.
Kurz Teddy Eddie ABC
- Pro děti ve věku 5-6 let; hodina trvá 2 x 45 minut týdně
- Děti kromě slovní zásoby začínají číst první slova systémem Globálního čtení, součástí jejich Studentské sady je i speciální pracovní sešit.
- Vaše dítě bude mluvit v celých větách, vyprávět příběhy a hovořit v hodinách anglicky. Navíc začne své čtenářské dobrodružství v cizím jazyce!
Kurz Teddy Eddie SUPERHERO
- Úroveň pro děti ve věku 7 let, kdy začínají první školní rok; hodina probíhá 2 x 45 min týdně
- Účastníci kurzů se naučí spoustu slov, vět a frází – je možné, že je začnou spontánně používat, a to nejen během vyučování.
- V tomto kurzu se medvídek Teddy Eddie stal SUPERHRDINOU a děti naučí mluvit v celých větách, vyprávět příběhy a komunikovat v angličtině.
V kurzech, které probíhají 2x týdně, vychází jedna lekce na 180,- Kč.
Kurz se platí jako celek a je potřeba k němu připočítat cenu za studentský set.
Více informací najdete v ceníku.
PRO ZAJÍMAVOST
Mladší děti přijímají nový jazyk mnohem snadněji. Díky pružnosti svých řečových orgánů jsou schopny osvojit si přirozenou anglickou výslovnost i intonaci, což podpoří rozvoj jejich dovedností poslechu s porozuměním. Děti předškolního věku se stále ještě učí svůj mateřský jazyk a studium dvou jazyků (mateřského a cizího) je přínosné také v tom, že rozšiřuje jejich jazykové povědomí a podporuje rozvoj obou mozkových hemisfér.
Bylo vypozorováno (Harmer 2001, Pinter 2006), že děti, které začínají se studiem cizího jazyka v předškolním věku mají pozitivnější vztah k tomuto jazyku během školní docházky. Děti jsou v tomto věku přirozeně nadšenější a touží se učit novým věcem, což má za následek to, že se rády zapojují do aktivit a cvičení navržených lektorem a s nadšením si opakují písničky, pohádky a hry, které již znají. Vytváří se emoční vazba na učitele i na kreslené postavy z učebnice. Všechny tyto faktory motivují děti k aktivní účasti na lekcích, domácímu studiu a k pokračování ve studiu i v následujících letech s viditelnými pokroky.